søndag 12. mai 2013

Oppstått fra de døde?

Bloggen min har vært død i hele vinter!  Dere som har fulgt den, har vel gått lei for lengst...  En av grunnene til dette, bortsett fra manglende ork, er at en funksjon på bloggen har kræsjet, nemlig kommentarfeltet.  Aner ikke hva jeg skal gjøre med dette!  Hvis noen har noen råd å gi, er min nettaddresse sagehans@online.no.  Litt av moroa er jo å få kommentarer, og kunne gi svar tilbake! 

Nå har jeg bestemt meg for likevel å gi litt livstegn fra meg.  Jeg har nemlig vært i det store utland!  Og da mener jeg det STORE utland, selveste junaiten.  Jeg, gubben, og datter med datter har vært over og besøkt gubbens søster med familie, i nærheten av Washington DC.  "Jeg har værrrrt i Amerrrrika i fjorrrrten dagerrrr, si meg, lever min gamle morrrr ennå?" 

Da vi kom, var det ennå ikke blitt grønt, men det ble det fort!  Til å begynne med var det rosa, alle de japanske kirsebærtrærne sto i full blomst mens vi var der.

Denne gangen holder jeg meg til det planterelaterte, senere vil jeg legge ut litt annet også, oppholdet var spekket med flotte opplevelser!  Blant annet var vi en tur i New York. 

Arisaema vokser vilt i skogkanten! 

Vår i New York:  Hva slags tre er dette, tro?  En yndig bukett spruter rett ut av den tørre grå stammen! 

Jeg siterer en på Hagepraten, eller var det Hagegal:  "Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter." 

Gravmyrt var det mye av i hagene rundt omkring. 

Til slutt et bilde av Bobbo, familiens husdyr.  Hva er han for slags vesen?  En skjeggagam!  Ha ei fortreffelig uke!  Jeg kommer snart med mer.  :)






1 kommentar:

  1. Hva med å vekke opp bloggen igjen Torhild ?
    Bilde nr to ovenfra er et drømmebilde.

    SvarSlett