torsdag 3. juni 2010

Titt tei - der var jeg igjen!

Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv på bloggen, da jeg har vært uten nettforbindelse i et par uker.  Rutermodemet tok kveld den 18. mai, rett etter at jeg kom fra Sulis.  Tilfeldig?  Ja, så absolutt...  :D

Mens jeg var fri for nett, hadde jeg besøk av diverse barn og barnebarn, og ei hel eske med katter.  To store og fire søte små!  Katteelsker som jeg er, tok jeg selvfølgelig bilder av dem.  Siden jeg har litt astma og allergi, kan jeg ikke ha katt permanent i mitt hus, men et besøk i ny og ne går relativt bra.  Øverst ser vi kattemor med sine nysselige små nøster.  Under ser vi i rekkefølge Tommy, Minken, Gaupa og muligvis Tigern, hvis ikke dette også er Gaupa.  Minken fikk forøvrig et tilnavn av Mia barnebarn - Gråtten.  Fordi han er grå!  :)  Alle fire er gutter.  Mora heter Yin, og onkel og "konsulent" heter Yang, han har mista "bakhjula"...  (Egentlig skulle det vel vært omvendt, men det ser vi stort på.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar