fredag 9. april 2010

Ventetid og søledammer

Det skjer ikke stort på hagefronten her om dagen, så det blir å vente til snøen går og det tørker litt opp.  Det kom masse snø i mars, og det har vært jevnt kaldt hele vinteren og lite snø lenge, så tela er ekstra dyp i år.  Jeg har fått motivasjon til å komme meg ut, nå når jeg har fått meg kamera.  Rusler rundt og tar bilder og tråkker på iskanter for å "hjelpe" våren litt... 

Nå skal jeg så litt sommerblomster, så får vi se.  Jeg har også bestilt noen løker fra Zimtrade.  Georgineknollene som stod under trappa og vansmektet og hadde lange spirer, er kommet i potter.  Utenfor har reinen hjulpet meg litt med å grave opp et av bedene som skulle graves opp uansett.

Snøklokkene titter opp i bedet ved huset jeg passer for ei gammel dame, tror jeg må knabbe meg et par løker...  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar