lørdag 10. april 2010

Man prøver å gjøre det litt koselig rundt seg...

Glass, strandsteiner og "fattigmannssølv" (glass det også) sammen med grønne planter kler det litt grå vårlyset.  De fylte ildtoppene står vanligvis på kjøkkenbordet.  Stein - og planter - er noe jeg har mer enn nok av! 

Jeg blir inspirert av å lese interiørblogger, men tviler på om jeg kommer til å gå for en helhvit stil, selv om jeg synes det er vakkert.  Stilen hos oss, hvis det er noen stil, er en mix av rustikk og romantisk.  Jeg liker gammelt treverk, sink og rustent jern.  Ellers er det nå litt sammenrasket hos oss.  Nittitalls sofa og "furuhelvete"!  Det siste tenker jeg å gjøre noe med, tenkte jeg skulle prøve med hvit transparent panellakk.  Jeg har sett det hos noen, og syntes det så bra ut. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar